Samenkomsten voorlopig enkel online (via Zoom)

Update: Vanaf 2 november enkel online samenkomen. Volg onze pagina over de laatste coronamaatregelen.

Update: vanaf 6 september weer beperkt samenkomen in de kerk van 10u30 tot 11u30. Vooraf aanmelden bij 1 van de oudsten verplicht of stuur een mailtje naar welkom@evangelischekerkhalle.be. De dienst blijft ook te volgen via Zoom via dezelfde link.

• Mondmasker zijn voor iedereen verplicht tijdens de gehele dienst.
  • Hou afstand
  • Tijdens de dienst wordt rondlopen afgeraden.
  • Er is geen koffie na de dienst.
  • Kinderen kunnen naar de zondagsschool, maar mogen voor en na de dienst de kerk niet in. Ouders kunnen ze voor de dienst afzetten en onmiddellijk na de dienst weer ophalen. (idem voor tienerdienst)

• Zondagochtend dienst: Elke zondag 11u-12u
    • Tieners van 14u tot 15u
  • Bidstonde: Elke woensdag 20-21u

Dat gaat allemaal via Zoom. Vraag even om hulp aan Daan of iemand anders van de Gemeente als je daar nog niet op geraakt.

Nog steeds een beetje wankel zoekend zijn we wat stabiliteit aan het vinden in deze uitdagende tijd: Wat wordt het “nieuwe normaal” in deze “blijf in uw kot” periode?

We hebben al enkele Zoom ontmoetingen gehad: Het is fijn en bemoedigend elkaar zo even terug te zien en te kunnen spreken.

Vandaar dat we -voor zolang dat we niet fysiek mogen samenkomen- deze tendens van “zoom meetings” willen voortzetten.

• Elke woensdag is onze (wekelijkse) bidstonde, via zoom.
    • Blijf ook onze online gebedslijst (waar af & toe een gebeds-/dankpuntje bijkomt) in de gaten houden.
  • Op zondag hebben we een zondagochtend samenkomst.
    • Wil je ook iets delen? Wil je (bvb.) vertellen hoe Jezus Overwinnaar is in jouw leven in deze tijd? Laat dan zeker iets weten aan Sam/Daan/Geert.
      • Je kan op voorhand al iets uitschrijven/inspreken/opnemen of op zondag live iets delen. Kies maar!
    • Probeer al wat eerder aan te melden, om elkaar misschien al even te begroeten, alles goed te zetten en op tijd te kunnen beginnen.
    • Na de dienst laten we de zoom meeting gewoon openstaan “voor de koffie”: Gezellig samenzijn.

Zoom algemeen

→ Probeer zeker al eens om Zoom te installeren op voorhand (als je dat nog niet gedaan hebt) zodat je er al een beetje vertrouwd mee raakt. Dat kan gewoon al met een van de onderstaande meeting linken, (al zijn die meetings nu natuurlijk nog niet begonnen), of ga naar https://zoom.us/ en volg de instructies. In bijlage zit een extra woordje met algemene uitleg. (Contacteer Daan of iemand anders even als je daar problemen mee hebt.)

Dit zal vast ongewoon & ongemakkelijk aanvoelen, maar het voorstel is dus dat we thuis (al dan niet) voor de camera (van je laptop/smartphone/tablet) gaan zitten. Ieder blijft zelf in controle om al dan niet (actief) deel te nemen: Enkel deelnemen zonder jouw beeld en/of geluid kan natuurlijk ook. Probeer ook een minuutje of 5 op voorhand al in te bellen, zodat we samen kunnen beginnen.

Zoom specifiek

• Wekelijkse bidstonde
    • Datum/uur: Elke woensdag 20u – 21u
    • De link blijft ongewijzigd voor de komende woensdagen
  • Zondagochtend samenkomst.
    • Datum/uur: Elke zondag 11u – 12u
    • De link blijft ongewijzigd voor de komende zondagen

Een digitale, maar warme knuffel van ons!

Sam, Geert & Daan

We komen samen als broers en zussen in Christus’ familie; vanuit Gods liefde zorgen we voor elkaar, strevend naar eenheid en vriendschap