Mededelingen week 4

De mededelingen en activiteiten voor de komende tijd. Heb je ook een mededeling of iets waarvan de gemeente op de hoogte moet zijn? Laat het dan weten aan één van de oudsten.

Zondag 21 januari was de derde preek uit een reeks van 6 preken rond de visie van de kerk. Luister de preek terug en bekijk de visie.

Tegen zondag 11 februari zamelen we spullen in voor het vluchtelingenwerk van de kerk in Schaarbeek. Er is vooral nood aan:
“Jassen en schoenen die niet te oud zijn. Onze bezoekers zijn meestal magere, lange jongemannen van begin de 20 of 30 jaar. mutsen (sjaals hebben ze genoeg) rugzakken zijn ook altijd kostbaar.
We hebben altijd nood aan hygienische producten zoals shampoo en zeep (liefst in tuben, blokken zeep kunnen de mensen vaak nergens bewaren), tandenborstels, tandpasta, onderbroeken,…”
Je mag dit nu al meebrengen naar de kerk, tot en met 11/2.

Belofte van de week
Hoe goed is het, hoe heerlijk
als broeders bijeen te wonen!
Goed als olie op het hoofd
die neervalt op de baard,
de baard van Aäron,
en neervalt op de hals van zijn gewaad,
als de dauw van de Hermon
die neervalt op de bergen van Sion.
Daar geeft de HEER zijn ​zegen:
leven voor altijd.
Psalm 133

Kon je niet in de dienst zijn?
Luister online de preek terug >

PS:
Like ons ook op Facebook >