Gesprek over Jongerenwerk

Tijdna de dienst
Locatiekerkgebouw
DoelgroepMannen, Vrouwen

We zijn aan het bouwen aan de toekomst van de jongeren in onze kerk (vanaf 12 tot ± 25 jaar). We willen vooruit en daarvoor hebben we een goed zicht nodig op wat er leeft, wat er belangrijk gevonden wordt en wat er verbeterd kan worden.

Om hiertoe te komen, willen we in gesprek gaan met iedereen die zich jong voelt, die nog jong is of die ooit jong is geweest. Met jou dus! Alleen met jouw inbreng kunnen we tot een visie en aanpak komen die past bij onze kerk en aansluit bij onze jongeren.

Op zondag 14 mei direct na de dienst willen we samen met jou nadenken over hoe we het huidige jongerenwerk kunnen verbeteren en hoe we deuren kunnen openzetten naar de toekomst. We horen graag jouw mening.

In de aanloop naar dit gesprek hebben we een online enquête opgesteld. Aan de hand van enkele vragen willen we alvast meer zicht krijgen op wat jij belangrijk vindt voor het jongerenwerk. Dit biedt direct aanknopingspunten voor ons gesprek op 14 mei.

Je kreeg de link naar de enquête reeds via email. Zo niet, dan mag je Leendert eens aanspreken. Je helpt enorm door de enquête in te vullen, ook als je 14 mei er niet bij kunt zijn!

Bedankt om mee te bouwen aan de toekomst van onze jongeren!