WCV – Werk- & Communicatievergadering

Tijd19.30 uur
LocatieKerkgebouw
DoelgroepVolwassenen

Op donderdag 25 september 2014 is er om 19.30 uur een werkgroep- en communicatievergadering in de kerk. Mogen we je vragen iets eerder te komen zodat we op tijd kunnen starten?

Tijdens deze vergadering denken we samen na over vnl. de praktische werking van de Gemeente. Er worden ook concrete afspraken gemaakt m.b.t. gebeurtenissen of activiteiten die voor ons liggen.

We kijken er naar uit om samen met jou na te denken over hoe zaken verbeterd kunnen worden, aantrekkelijker gemaakt… onder de leiding van de Heer. Kom dus ook: ieder die zich betrokken voelt bij de kerk is welkom en jouw inbreng is belangrijk!

De agenda is als volgt:

1. Opening
  2. Ontslag van Emil als oudste
  3. Hoe gaan we verder nà het vertrek van Emil? Gods leiding zoeken in gebed en vasten; oog hebben voor potentieel in de Gemeente; verlangen om het leidersteam uit te breiden…
  4. Praktisch werk aan de kerk (tuinonderhoud, schilderen, diverse klussen…)
  5. Kerst 2014 : Kerstfeest? Welke datum? Inhoud?
  6. Project Roemenië (kort want presentatieavond op do 9 oktober 2014)
  7. Communicatie vanuit werkgroepen ( kinderen/ZS, tieners, bidstond, mannen/vrouwenontbijt, kringen …)
  8. Diverse kortere voorstellen
  9. Rondvraag

Natuurlijk kan je ook zelf een agendapunt naar voor brengen. Doe dit bij voorkeur op voorhand aan Roger of Geert.

We beseffen dat we met Gods Gemeente en Gods Koninkrijk bezig zijn. Mogen we je vragen om in die zin de vergadering en jouw inbreng biddend voor te bereiden?

Tot donderdag!